Predopismenjevanje v skupini Miškolini
Naj naštejem nekaj dejavnosti predopismenjevanja: dejavnosti za spodbujanje govornega izražanja in govornega razumevanja, dejavnosti, ki omogočajo otroku vstop v simbolni svet (simbolno likovno izražanje, domišljijske igre), otroške knjige, revije, skupno branje, pogovarjanje, izdelane didaktične igrice s simboli, črkami, spomin s črkami, sestavljanje črke iz dveh delov, senzorično pisanje/ oblikovanje črk po moki, zdrobi, z glino, plastelinom, nestruktiriranim materialom, kot so zamaški, penice, itd., s telesom, ugotavljanje prvega glasu v besedi, zlogovanje, iskanje črk v okolici,
In ker se v prvih treh letih otrokovega življenja vzpostavljajo številne nove nevronske povezave, je pomembno, da je malček deležen zgoraj omenjenih vzpodbud iz okolja. Ustrezne dispozicijske podlage namreč ima vsak otrok, ali jih bo razvil ali ne, pa je odvisno od spodbud iz okolja.
Izredno radi sami sestavljajo uganke.
Je pod vodo, ima rep in lase in oči. Kaj je to? (morska deklica)- Aneja
Raste na drevesu in ga jemo in je poln vitaminov. Kaj je to? (jabolko)- Patrik
Nekaj kar je okroglo pa pelje. Kaj je to? (guma od kamiona)- Urban
Ima iglice, ima deblo in je rjave barve. Kaj je to? (smreka)- Tilen
Spodej je rjavo, zgorej pa zeleno. Kaj je to? (drevo)- Ela
ga. Klavdija Longar